Mototeam Tutkunları Denizle Buluştu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Mototeam Tutkunları Denizle Buluştu

Mototeam Tutkunları Denizle Buluştu
10.07.2012 11:32  Güncelleme: 11:44

Ödemişli gençlerin organize ettiği Mototeam Gezisi'nin ikinci ayağı ile Gümüldür'e yapıldı.

Ödemişli gençlerin organize ettiği Mototeam Gezisi'nin ikinci ayağı ile Gümüldür'e yapıldı.

Pazar günü Ödemiş'ten sabah saat 07.30'da hareket eden 50 kişilik Mototeam ekibi Selçuk'ta, İzmir'den gelen grupla buluşarak Gümüldür Aquapark'a gittiler. Geziye destek veren motodrag teknik antrenörü Mehmet Yeşil ve motodrag yarışçısı İsmail Yeşil gençleri yalnız bırakmadılar. Motodrag teknik antrenörü Mehmet Yeşil geziyle ilgili yaptığı açıklamada, "Biz motor tutkunuyuz. Motorun her türlü sporunun da yanındayız. Gençlere biz de örnek olarak yapılan etkinliklerine destek veriyoruz. Gençlerimiz artık disiplinli motor kullanımını gün geçtikçe artırmaktalar. Bu da bize büyük heyecan veriyor." dedi.

Organizasyonu düzenleyen Oğuzhan Adanar, Adil Ömer Duman ve Sercan Yorulmaz da, "Bu sene motosiklet tutkunu birkaç arkadaşla başlattığımız gezi artık organizasyona dönüştü. Bugün çeşitli kulüplerden bile ortak organizasyon teklifleri gelmeye başladı. Bize bu çalışmalarımızda destek olan Karabıyık marketin sahibi Zekeriya Karabıyık'a, Beydağlı Motor Marketin sahibi Mehmet Yeşil'e teşekkür ediyoruz. Gelecek yıllarda daha büyük organizasyonlar için imzamızı attık, emin adımlarla ilerliyoruz" dediler.

Gençler sıcak havada kendilerini yalnız bırakmayan Mehmet Yeşil'e tezahürat yaparak desteklerinden dolayı teşekkür ettiler. - İZMİR

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Mototeam Tutkunları Denizle Buluştu - Son Dakika


Advertisement