Nazilli Belediyespor'da Hedef İstikrar - Son Dakika
Son Dakika Logo

Nazilli Belediyespor'da Hedef İstikrar

Nazilli Belediyespor\'da Hedef İstikrar
16.09.2014 18:46

Teknik direktör Ertem: "Bu ligde üst sıralarda yer bulabilmek için istikrarlı bir gidişimiz olmalı"

Spor Toto 2. Lig takımlarından Nazilli Belediyespor'un teknik direktörü Ahmet Kazım Ertem, ligde üst sıralara ulaşabilmek için istikrar yakalamak zorunda olduklarını söyledi.

Ertem, gazetecilere yaptığı açıklamada, Kocaeli Birlikspor maçında alınan mağlubiyetin motivasyonlarını bozmasına izin vermeyeceklerini, bu maçın verdiği olumsuz etkiden Gölcük maçına odaklanacaklarını, futbolcularıyla bu konuda sürekli görüşme yaptığını belirtti.

Gölbaşıspor'un kendileri için kapalı kutu olduğunu ancak maç gününe kadar gerekli analizleri yapacaklarını ifade eden Ertem, "Artık son iki haftada deplasmanda oynadığımız iki karşılaşmadaki hataları yapmak istemiyoruz. Özellikle de gol yollarında son vuruşlarda etkili olmalıyız. Bu ligde üst sıralarda yer alabilmek için istikrarlı bir gidişimiz olmalı. Hedefimizden de her hangi bir sapma olmadığını da belirtmek istiyorum." - Aydın

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Nazilli Belediyespor'da Hedef İstikrar - Son Dakika


Advertisement