Nazilli Belediyespor, İkide İki Peşinde - Son Dakika
Son Dakika Logo

Nazilli Belediyespor, İkide İki Peşinde

Nazilli Belediyespor, İkide İki Peşinde
13.11.2014 18:39

Spor Toto 2.Lig Kırmızı Grup takımlarından Nazilli Belediyespor’un Basın Sözcüsü Erkan Erkoç, Diyarbakır BŞB ile oynayacakları karşılaşmadan puanlarla dönmek istediklerini söyledi.

Spor Toto 2.Lig Kırmızı Grup takımlarından Nazilli Belediyespor'un Basın Sözcüsü Erkan Erkoç, Diyarbakır BŞB ile oynayacakları karşılaşmadan puanlarla dönmek istediklerini söyledi.

Takımlarının hazırlıklarını sürdürdüğünü ifade eden Erkoç son haftalardaki düşüşü sona erdirmek istediklerini belirterek, "Oyuncularımızla gerekli görüşmeleri yaptık. Kendileriyle konuştuk. Tamamiyle maça konsantre durumdalar. Önümüzde iki kritik maç var. İki maçı da almak istiyoruz" dedi.

Bu sezonu feda yılı olarak belirlediklerini anlatan Erkoç, "İlk haftalarda lider olunca herkeste beklenti oluştu. Bizim şu anda ligde bulunduğumuz yer, sezon sonunda bulunmayı düşündüğümüz yer. Futbolcularımıza ve teknik heyetimize güvenimiz tam" diye konuştu. - AYDIN

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Nazilli Belediyespor, İkide İki Peşinde - Son Dakika


Advertisement