Oda Orkestrası'ndan Doktorlara Konser - Son Dakika
Son Dakika Logo

Oda Orkestrası'ndan Doktorlara Konser

Oda Orkestrası\'ndan Doktorlara Konser
30.04.2013 11:15

Öğrencilerin oluşturduğu Oda Orkestrası, doktorlara konser verdi.

Öğrencilerin oluşturduğu Oda Orkestrası, doktorlara konser verdi.

TED Malatya koleji tarafından yapılan açıklamada, "Oda Orkestrasının Tıp Fakültesi Anestezi Bölümü hocalarına verdiği

konserinde

Şef Prof. Dr. Hasan Arapgirlioğlu' nun yönetiminde birbirinden güzel eserleri dinlerken Oda Orkestrası öğrencilerimize olan hayranlıkları görülmeye değerdi" denildi.

Konserde

"Lorena McKennitt "Tango to Evor"

Aşık Veysel "Uzun İnce Bir Yoldayım", Barış Manço"Arkadaşım Eşek", Münir Ceyhan"Orda Bir Köy Var Uzakta", L.W.Beethoven"9.Senfoni" eserleri seslendirildi.

Organizasyonda emeği geçen İnönü Üniversitesi Tıp Fakültesi Anestezi Bölümü Öğretim Üyesi

Doç. Dr. Hüseyin İlksen Toprak'a, öğretmen

ve öğrencilere teşekkür edildi. - MALATYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Oda Orkestrası'ndan Doktorlara Konser - Son Dakika


Advertisement