Öğrenci ve Velilerine Seminer Verildi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Öğrenci ve Velilerine Seminer Verildi

Öğrenci ve Velilerine Seminer Verildi
03.05.2012 13:24

Salihli Gazi İlköğretim Okulu veli ve öğrencilere "Ergenlik Döneminde Sağlıklı ve Dengeli Beslenme" konulu seminer verildi.

Salihli Gazi İlköğretim Okulu veli ve öğrencilere "Ergenlik Döneminde Sağlıklı ve Dengeli Beslenme" konulu seminer verildi.

Özel Salihli Hastanesi Diyetisyen Uzmanı İlkay Kıvrak Çetin tarafından okulda verilen seminere aileler yoğun ilgi gösterdi.

Çetin, seminerde, sağlıklı beslenme için günde 6 öğün tüketimin gerekliliği, sabah kahvaltısının ve süt içme alışkanlığının önemi, hazır gıda tüketiminin dikkat edilmesi ve bol su tüketiminin önemi konularına dikkat çekti.

Seminer sonunda Okul Müdürü Nurettin Söğüt, Özel Salihli Hastanesi Diyetisyen Uzmanı İlkay Kıvrak'a çiçek takdim etti. - MANİSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Öğrenci ve Velilerine Seminer Verildi - Son Dakika


Advertisement