Öğrenciler, Lösemili 2 Çocuk İçin Sahne Aldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Öğrenciler, Lösemili 2 Çocuk İçin Sahne Aldı

Öğrenciler, Lösemili 2 Çocuk İçin Sahne Aldı
19.04.2012 17:02

Sarıgöl İlçe Emniyet Müdürü Yaşar Şimşek tarafından kaleme alınan iki perdelik "Asayiş Bizim İşimiz" isimli oyun, Sarıgöl Milli Egemenlik Çok Programlı Lisesi öğrencileri tarafından bu kez lösemili iki çocuğa yardım amacıyla perdelerini açtı.

Sarıgöl İlçe Emniyet Müdürü Yaşar Şimşek tarafından kaleme alınan iki perdelik "Asayiş Bizim İşimiz" isimli oyun, Sarıgöl Milli Egemenlik Çok Programlı Lisesi öğrencileri tarafından bu kez lösemili iki çocuğa yardım amacıyla perdelerini açtı.

Belediye Düğün Salonu'nda 4 seans öğrencilere, bir seans da büyüklere olmak üzere 5 kez sahneye çıkan liseliler, hem lösemili çocuklara destek sağladılar, hem de herkese örnek oldular. Lösemili iki çocuk için sahneye konulan oyunu toplam 2 bin 300 kişinin izlediği öğrenildi.

Öğrencileri kutlayan İlçe Milli Eğitim Müdürü A. Şeref Doğramacı, "Öğrencilerimizin bu duyarlı davranışlarından dolayı kutluyorum. Lösemili çocuklarımıza da acil şifalar diliyorum. Yardım amaçlı oyunda emeği geçenlere teşekkür ediyorum" dedi.

(VS-ERG-

19.04.2012 16: 41: 44

TSI

NNNN - MANİSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Öğrenciler, Lösemili 2 Çocuk İçin Sahne Aldı - Son Dakika


Advertisement