Kütahya'nın Simav Kız Teknik ve Meslek Lisesi öğrencilerine, Simav Toplum Sağlığı Merkezi tarafından kanserde erken teşhisin önemi hakkında eğitim verildi.
Okul Müdürü Yaşar Kaan Ulu, Kanserle Savaş haftası etkinlikleri kapsamında Simav Toplum Sağlığı Merkezi'nde görevli Meltem Haldun Kaya ve Habibe Bulut tarafından verilen ve "Kanserde Erken Teşhisin Önemi ve Korunma Yöntemleri" konusunun işlendiği eğitimi 11. sınıfta okuyan 139 öğrencinin merakla takip ettiğini bildirdi. Konuşmacılar, erken teşhisin önemini ve sağlıklı beslenme konularına vurgu yaparken öğrencilerde eğitim boyunca kafalarına takılan bir takım soruları uzmanlara sorarak ayrıntılı bilgi aldı.
Simav Toplum Sağlı Merkezi yetkilileri bu tür eğitimi çalışmaların hafta boyunca diğer okullarda da sürdürüleceğini kaydettiler. - KÜTAHYA
Son Dakika › Yerel › Öğrencilere Kanserde Erken Teşhisin Önemi Anlatıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.