Türk-Eğitim-Sen Erzincan Şube Başkanı Kemal Kütük ve beraberindeki sendika üyeleri, okul müdürleri değerlendirme puanlarının açıklanmasını protesto etmek amacıyla İl Milli Eğitim Müdürlüğü önüne siyah çelenk bıraktı.
İl Milli Eğitim Müdürlüğü önünde toplanan sendika üyeleri adına basın açıklaması yapan Kütük, uygulamanın birçok sorunu ortaya çıkardığını söyledi.
Kütük, "Milli Eğitim Bakanlığında 4 yılını tamamlayan 7 binin üzerinde okul müdürünün neye göre puan verildiği belli olmayan bir değerlendirmeyle görev süreleri uzatılmamıştır. Bakanlıkta müdür kıyımı yaşanmıştır" ifadesini kullandı. - Erzincan
Son Dakika › Yerel › Okul Müdürlerinden Siyah Çelenkli Protesto - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.