Oltu Belediyesi ilçenin güzelleştirilmesi adına Nilüfer ve Gürsu Belediyesinden getirdiği fidan ve alınan güllerin dikimine başladı. Nilüfer ve Gürsu Belediyesinden getirilen bin fidan ile Oltu Belediyesi'nin kendi imkanlarıyla aldığı bin 500 gülü toprakla buluştu.
Belediye Park ve Bahçe ekiplerince büyük bir titizlikle dikilen fidan ve yediveren güller, caddelerin biranda gülen yüzü oldu. Oltu Belediye Başkanı İbrahim Ziyrek, büyüyen ve gelişen ilçeye her yönüyle hizmet etmek için ekibiyle birlikte gayret sarf ettiklerini söyledi. İlçe merkezindeki caddelerin temizliği ve görselliğini önemsediklerini belirten Başkan Ziyrek, "İlçemizi örnek bir ilçe haline getirme gayreti içerisindeyiz." dedi. - ERZURUM
Son Dakika › Yerel › Oltu Belediyesi Bin Fidan Bin 500 Gül Dikti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.