Onkoloji Hastalarına Moral Konseri - Son Dakika
Son Dakika Logo

Onkoloji Hastalarına Moral Konseri

Onkoloji Hastalarına Moral Konseri
23.01.2013 18:09

Erciyes Üniversitesi Mustafa Kemal Dedeman Onkoloji Hastanesi hastalarına moral konseriverdi.

Erciyes Üniversitesi Mustafa Kemal Dedeman Onkoloji Hastanesi hastalarına moral konseriverdi.

Onkoloji Hastanesi'nde düzenlenen etkinlikte onkoloji hastaları moral buldu. Çok sayıda hastanın katıldığı etkinlikte Türk Sanat Müziği ve Türk Halk Müziği'nden ezgiler söylendi ve şiir dinletisi yapıldı. Mustafa Eminoğlu Anadolu Lisesi öğrencilerinden oluşan müzik grubunun şarkılarına hastalar da alkış tutarak eşlik etti.

Etkinliği çok güzel bulduklarını belirten hastalar, "Bu etkinlikler bize moral veriyor. Hastalığımızı unutuyoruz ve mutlu oluyoruz. Hastane yönetimine bu etkinlikten dolayı teşekkür ediyoruz" diye konuştu. - KAYSERİ

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Onkoloji Hastalarına Moral Konseri - Son Dakika


Advertisement