Ordu'da Doktorun, Hemşireyi Darp Ettiği İddiası - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ordu'da Doktorun, Hemşireyi Darp Ettiği İddiası

23.02.2012 16:20

Ordu'da bir özel fizik tedavi ve rehabilitasyon merkezinde çalışan hemşire, aynı merkezde çalışan doktor tarafından darp edildiği iddiasıyla şikayette bulundu.

Ordu'da bir özel fizik tedavi ve rehabilitasyon merkezinde çalışan hemşire, aynı merkezde çalışan doktor tarafından darp edildiği iddiasıyla şikayette bulundu.

Edinilen bilgiye göre Şarkiye Mahallesinde faaliyet gösteren bir özel fizik tedavi ve rehabilitasyon merkezinde hemşire olarak çalışan Yasemin Ö, aynı merkezde çalışan Dr. M.Ö. tarafından darp edildiği iddiasıyla Yeni Mahalle Polis Merkezi'ne müracaat ederek şikayette bulundu.

Yetkililer, olayla ilgili soruşturmanın sürdürüldüğünü kaydetti.

- ORDU

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Ordu'da Doktorun, Hemşireyi Darp Ettiği İddiası - Son Dakika


Advertisement