Orduspor, UEFA Şampiyonlar Ligi ikinci tur rövanş maçında Schalke 04'ü 3-2 yenerek çeyrek finale yükselen Galatasaray'ı kutladı.
Mor-beyazlı kulüpten yapılan açıklamada, şu ifadelere yer verildi:
"UEFA Şampiyonlar Ligi'nde Almanya'nın Schalke 04 takımını yenerek çeyrek finale yükselen Galatasaray takımını kutlarız. Bu başarıda emeği geçen teknik kadro, futbolcular, idari kadro ve tüm Galatasaray camiasının çeyrek finalde de başarılarının devamını dileriz."
Muhabir: Hayati Akçay
Yayıncı: Orhan Topal - ORDU
Son Dakika › Yerel › Orduspor'dan Galatasaray'a Kutlama - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.