Orduspor'dan Galatasaray'a Kutlama - Son Dakika
Son Dakika Logo

Orduspor'dan Galatasaray'a Kutlama

13.03.2013 13:45

Orduspor, UEFA Şampiyonlar Ligi ikinci tur rövanş maçında Schalke 04'ü 3-2 yenerek çeyrek finale yükselen Galatasaray'ı kutladı.

Orduspor, UEFA Şampiyonlar Ligi ikinci tur rövanş maçında Schalke 04'ü 3-2 yenerek çeyrek finale yükselen Galatasaray'ı kutladı.

Mor-beyazlı kulüpten yapılan açıklamada, şu ifadelere yer verildi:

"UEFA Şampiyonlar Ligi'nde Almanya'nın Schalke 04 takımını yenerek çeyrek finale yükselen Galatasaray takımını kutlarız. Bu başarıda emeği geçen teknik kadro, futbolcular, idari kadro ve tüm Galatasaray camiasının çeyrek finalde de başarılarının devamını dileriz."

Muhabir: Hayati Akçay

Yayıncı: Orhan Topal - ORDU

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Orduspor'dan Galatasaray'a Kutlama - Son Dakika


Advertisement