Osmangazi ilçesinde, altyapı çalışmaları nedeniyle 3 Aralık'ta bazı bölgelere su verilemeyecek.
Bursa Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresinden (BUSKİ) yapılan açıklamaya göre, 3 Aralık Perşembe günü, 08.00-16.00 saatlerinde, Hamitler Mahallesi Gür Caddesi kuzeyi ve Güneştepe Mahallesi Neşet Ertaş Caddesi kuzeyinde kalan bölge (Kent Mezarlığı civarı) ile civarlarında su kesintisi uygulanacak.
Son Dakika › Yerel › Osmangazi'de Su Kesintisi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.