ÖSYM Başkanı Ali Demir, beraberindeki rektörlerle Ağrı Valisi Mehmet Tekinarslan'ı ziyaret etti.
ÖSYM Durum Analizi ve İstişare Toplantısı'na katılmak üzere Ağrı'ya gelen ÖSYM Başkanı Ali Demir, beraberindeki değişik üniversite rektörleriyle Vali Tekinarslan'ı makamında ziyaret etti. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Vali Tekinarslan, ÖSYM'nin toplantıyı Ağrı'da yapmasının kendilerini sevindirdiğini söyledi. Vali Tekinarslan, ÖSYM Başkanı Demir ve beraberindekilerle daha sonra İbrahim Çeçen Üniversitesi Senato Salonu'nda düzenlenecek olan ÖSYM Durum Analizi ve İstişare Toplantısı'na katılmak üzere valilikten ayrıldılar. - AĞRI
Son Dakika › Yerel › ÖSYM Başkanı ve Rektörlerden Vali Tekinarslan'a Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.