Pergel Derneği ve İzcilerden Belediye Başkanı Başar'e Ziyaret - Son Dakika
Son Dakika Logo

Pergel Derneği ve İzcilerden Belediye Başkanı Başar'e Ziyaret

24.02.2012 18:54

Yozgat'ta yeni kurulan Pergel Derneği üyeleri ve Yozgatlı izciler, Belediye Başkanı Yusuf Başer'i ziyaret etti.

Yozgat'ta yeni kurulan Pergel Derneği üyeleri ve Yozgatlı izciler, Belediye Başkanı Yusuf Başer'i ziyaret etti.

Yozgat'ta, çoğunluğunu mühendislerin oluşturduğu Mühendisler ve Teknik Elemanlar (Pergel) Derneği üyeleri Belediye Başkanı Yusuf Başer'i ziyaret ederek, dernek ve çalışmaları hakkında bilgi verdiler. Pergel Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Atilla Teker, Yozgat'ta kamuda ve özel sektörde çalışan mühendis ve teknik elemanların tanışması, kaynaşması ve birliğin sağlanmasını amacıyla bir dernek kurduklarını belirterek, "Amacımız, AB projelerinden daha fazla yararlanmak ilimize daha faydalı projeler üretmektir.

İlin gelişmesi ve vizyon kazanmasında, mühendislik hizmetlerinin önemli bir yer tuttuğu günümüzde, biz mühendisler ve teknik elemanların bu konuda birlik ve beraberlik içinde olaya müdahil olmamız gerektiğini düşünmekteyiz. Bununla birlikte, ilimizde hizmet veren tüm mühendis ve teknik elemanların, mesleki, kültürel ve sosyal gelişiminde katkıda bulunmak adına, teknik ve sosyal hizmetler sunmak bunlarla ilgili kurs seminer, sempozyumlar düzenlemek, yurt içi ve yurt dışı geziler organize etmek amacı ve

gayreti içinde olmayı amaçlamaktayız" dedi.

Ziyaretlerinden dolayı Belediye Başkanı Yusuf Başer, Pergel Derneği başkan ve üyelerine teşekkür etti.

Belediye Başkanı Başer'i daha sonra Türkiye İzcilik Federasyonu Yozgat İl Temsilcisi İsrafil Tekin ve izciler ziyaret etti. İzcilerle sohbet eden Başkan Başer, izci selamı verdi, konuklarıyla hatıra fotoğrafı çektirdi.

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Pergel Derneği ve İzcilerden Belediye Başkanı Başar'e Ziyaret - Son Dakika


Advertisement