Kafkas Üniversitesi'nde (KAÜ) eğitim gören öğrenciler, polislerle sinemaya gitti.
Emniyet Müdürlüğü'nden yapılan yazılı açıklamada, üniversitede eğitimlerine devam eden öğrencilerin bölücü örgütlerin tuzağına düşmelerinin engellenmesi, yasa dışı faaliyetlerde bulunmalarının önlenmesi ile gençlerin kişisel ve sosyal gelişimlerine katkı sağlanması amacıyla yürütülen bilgilendirme ve önleme faaliyetleri kapsamında 28 Ekim- 1 Kasım tarihleri arasında Çanakkale'ye gönderildiği anımsatıldı.
Çanakkale'ye giden öğrencilerle polislerin Kars Şehir Sineması'nda "Benim Dünyam" adlı filmi izlediğinin belirtildiği açıklamada, "Filmden sonra Çanakkale gezisinde çekilen fotoğraf ve video görüntüleri, DVD ortamında bütün öğrencilerimize dağıtılmış, ayrıca öğrencilerimize "Anne Ben Geldim" isimli kitap hediye edilmiştir. Emniyet Müdürlüğü olarak, Kafkas Üniversitesi'nde eğitimlerine devam eden öğrencilerimize yönelik benzer faaliyetler devam edecektir" denildi. - Kars
Son Dakika › Yerel › Polis Ağabeyleriyle Film İzlediler - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.