Polisten Öğrencilere Sinema Keyfi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Polisten Öğrencilere Sinema Keyfi

Polisten Öğrencilere Sinema Keyfi
11.05.2013 14:01  Güncelleme: 12:29

Gaziantep Nurdağı'ın da 90 öğrenci ilk kez sinema keyfi yaşadı.

Gaziantep'in Nurdağı İlçesi'nde, Emniyet Müdürlüğü tarafından yürütülen 'ÇOGEP Geleceğimiz Çocuklarımız' projesi kapsamında 90 öğrenci ilk kez sinema keyfi yaşadı.

Nurdağı İlçe Emniyet Müdürlüğü tarafından, Nurdağı Kaymakamlığı işbirliği ile yürütülen proje kapsamında ilçedeki 90 öğrenci servislerle Gaziantep'e getirildi. M1 Tepe'deki Nakip Ali Sineması'na götürülen öğrenciler, film izleyerek yemek yedi.

Projeye katılan öğrenciler, ilk kez sinemaya gitmenin mutluluğunu yaşadıklarını söylediler.

Kaynak: DHA

Son Dakika Yerel Polisten Öğrencilere Sinema Keyfi - Son Dakika


Advertisement