Gaziantep'in Nurdağı İlçesi'nde, Emniyet Müdürlüğü tarafından yürütülen 'ÇOGEP Geleceğimiz Çocuklarımız' projesi kapsamında 90 öğrenci ilk kez sinema keyfi yaşadı.
Nurdağı İlçe Emniyet Müdürlüğü tarafından, Nurdağı Kaymakamlığı işbirliği ile yürütülen proje kapsamında ilçedeki 90 öğrenci servislerle Gaziantep'e getirildi. M1 Tepe'deki Nakip Ali Sineması'na götürülen öğrenciler, film izleyerek yemek yedi.
Projeye katılan öğrenciler, ilk kez sinemaya gitmenin mutluluğunu yaşadıklarını söylediler.
Son Dakika › Yerel › Polisten Öğrencilere Sinema Keyfi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.