Ressam Çete'nin Sergisi Beğeni Topluyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ressam Çete'nin Sergisi Beğeni Topluyor

Ressam Çete\'nin Sergisi Beğeni Topluyor
02.04.2013 15:18

Ressam Süleyman Çete'nin, Sanko Sanat Galerisi'nde açtığı ve büyük ilgi gören kişisel resim sergisi, 5 Nisan'a kadar gezilebilecek.

Ressam Süleyman Çete'nin, Sanko Sanat Galerisi'nde açtığı ve büyük ilgi gören kişisel resim sergisi, 5 Nisan'a kadar gezilebilecek.

Sanatçı Çete'nin 37 eserinin yer aldığı sergi, Gaziantepli sanatseverlerden beğeni topluyor. Resmi, "Resim elemanlarının oluşturduğu estetik leke düzeni" olarak tanımlayan sanatçı Çete, Gaziantepli sanatseverlerle bir araya gelmekten mutluluk duyduğunu söylüyor. "Gaziantep'e adımımı attığım andan itibaren birçok güzellikle karşılaştım" diyen Çete, çok modern bulduğu Sanko Sanat Galerisi'ni Gaziantep'te yaşayan insanlar ve sanat dünyası için "şans" olarak gördüğünü ifade ediyor.

Çete, "Sanat günümüzde bir eğlence olarak algılanıyor. Oysa sanat, sanatçının topluma aktardığı farklılıklardır. Bu farklılıkları toplumun diğerleri ile paylaşarak sıradanlığı aşarsınız, her şey daha güzel olur" diyerek sanatın önemini vurguluyor. Çete'nin, Sanko Park Alışveriş Merkezi 3'üncü katta bulunan Sanko Sanat Galerisi'nde açılan sergisi, 5 Nisan'a kadar her gün 10.00-22.00 saatleri arasında ziyaretçilerini ağırlayor. - GAZİANTEP

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Ressam Çete'nin Sergisi Beğeni Topluyor - Son Dakika


Advertisement