Salihli Belediyespor'da Tek Hedef Galibiyet - Son Dakika
Son Dakika Logo

Salihli Belediyespor'da Tek Hedef Galibiyet

06.04.2013 11:59  Güncelleme: 12:34

Salihli Belediyespor'un teknik direktörü Kemal Sönmez, müsabakada galibiyet dışındaki sonucun işlerini zorlaştıracağını söyledi.

Bölgesel Amatör Ligi 8. Grup'ta yarın Didim Belediyespor ile karşılaşacak Salihli Belediyespor'un teknik direktörü Kemal Sönmez, müsabakada galibiyet dışındaki sonucun işlerini zorlaştıracağını söyledi.

Sönmez, gazetecilere yaptığı açıklamada, play-out oynamamak için mücadelelerini sürdürdüklerini belirterek, takımda 6 futbolcunun sakatlıkları ve cezaları nedeniyle yarın forma giyemeyeceğini kaydetti.

Müsabakayı cezaları nedeniyle tarafsız sahada ve seyircisiz olarak oynayacaklarını kaydeden Sönmez, "Didim Belediyespor maçından 3 puanla ayrılmamız şart. Takım olarak buna şartlandık. Son iki haftadır üst üste iki maçı da kazanmamızdan dolayı takımda moraller yüksek. Futbolcularımızın rehavete kapılamadan işlerini yapacaklarına olan güvenimiz tam" dedi. - MANİSA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Salihli Belediyespor'da Tek Hedef Galibiyet - Son Dakika


Advertisement