Manisa'nın Salihli ilçesinde bir yolcu otobüsünde yapılan kontrolde, 4 bin 100 paket bandrolsüz sigara ile 146 gram esrar maddesi ele geçirildi.
Salihli İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, şehirlerarası yolcu otobüsünde kaçak sigara ve esrar bulunduğu yönünde aldıkları ihbar üzerine harekete geçti. Ekipler, Bölge Trafik Salihli İstasyon Amirliği önünde durdurdukları otobüste denetim yaptı. Otobüste, koliler içinde ve yolcu koltuklarının altında 4 bin 100 paket kaçak sigara ile 146 gram esrar maddesi ele geçirildi. Sigara ve esrar maddelerinin sahibi olduğu iddia edilen Ü.Ç., R.B., İ.İ. ve O.K.gözaltına alındı. Zanlılar, ifadelerinin alınmasının ardından savcılık talimatıyla serbest bırakıldı. - MANİSA
Son Dakika › Yerel › Salihli'de 4 Bin 100 Paket Kaçak Sigara Ele Geçirildi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.