Diyarbakır'da "Barış ve Kardeşlik Kupası" adıyla düzenlenen şampiyonanın tek bayan sporcusu olan Gülşen Değener, elendi.
Ziya Gökalp Kapalı Spor Salonu'nda yapılan ve 300 civarında bilardocunun katıldığı şampiyonanın ilk iki müsabakasını kazanan milli sporcu, üçüncü maçını kaybederek, şampiyonaya veda etti.
Diyarbakır'da 10 Haziran'da başlayan müsabakalar 16 Haziran'da yapılacak final müsabakalarıyla tamamlanacak. - Diyarbakır
Son Dakika › Yerel › Şampiyonanın Tek Kadın Sporcusu Elendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.