Nazilli Yeni Sanayi Sitesi esnafı, aralarında topladıkları nakdi yardımlarla 3 bin kişilik hayır yemeği düzenledi.
Yeni sanayi sitesi Cumhuriyet Cami bahçesinde düzenlenen yemekte Belediye Başkanı Haluk Alıcık'la birlikte dua eden sanayi esnafı kazasız bol kazanç dilediler. Belediye Başkanı Haluk Alıcık, Nazilli'deki sanayi esnafının birlik, beraberlik ve dayanışmasının örnek teşkil ettiğini ifade ederek; "Yeni Sanayi Sitesinde çalışan 2 bin 500'e yakın esnafımız yaklaşık 6 yıldır geleneksel hale getirdikleri dayanışma yemeğinde hayırlı ve bol kazanç dileğinde bulundular. AŞ ve iş derdinin her geçen gün azaldığı ilçemiz, Organize Sanayinin de tamamen faaliyete geçmesiyle ekonomik açıdan büyümeye başlayacak" dedi. Yemek süresince okunan Mevlit-i Şerifin ardından yağmur duası da edilerek zeytin ve narenciyenin şu an yağmura ihtiyaç duyduğu ifade edildi.
YAĞMUR DUASI YAPILDI
Hayır yemeğinde Mevlit-i Şerif okuyan Yeni Sanayi Cumhuriyet Camii İmamı İsmail Düzyol, yağmur duası da yaparak mevsim ürünleri olan zeytin ve narenciyede bereketli hasat diledi. - AYDIN
Son Dakika › Yerel › Sanayi Esnafından 3 Bin Kişiye Yemek - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.