Sapanca'da Göle Giren Genç Boğuldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sapanca'da Göle Giren Genç Boğuldu

07.07.2013 22:03

SAKARYA (İHA) – Sakarya Sapanca'da serinlemek için göle giren bir genç boğularak hayatını kaybetti.

SAKARYA (İHA) – Sakarya Sapanca'da serinlemek için göle giren bir genç boğularak hayatını kaybetti.

Edinilen bilgiye göre, Arifiye ilçesinden arkadaşlarıyla birlikte Sapanca'ya giden Necip Ferhat Çolak (19), serinlemek için halk plajında göle girdi. Gölde bir süre yüzen Çolak bir süre sonra gözden kayboldu. Çolak'ın gözden kaybolmasının ardından arkadaşları yardım istedi. Gölde yüzen vatandaşlar tarafından kurtarılan Çolak, polis ekibinin botuyla kıyıya çıkarıldı. 112 Acil Servis ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından Sapanca Devlet Hastanesine kaldırılan Çolak burada yapılan tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetti. - SAKARYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Sapanca'da Göle Giren Genç Boğuldu - Son Dakika


Advertisement