Sarıkamış'ta Öğrenciler Fidan Dikti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sarıkamış'ta Öğrenciler Fidan Dikti

07.05.2013 15:50

Kafkas Üniversitesi Sarıkamış Beden Eğitimi Yüksekokulu (BESYO) yerleşkesinde fidan dikildi.

Kafkas Üniversitesi Sarıkamış Beden Eğitimi Yüksekokulu (BESYO) yerleşkesinde fidan dikildi.

Sarıkamış Orman İşletme Müdürü Cemal Çelik, Erzurum Orman Bölge Müdürlüğü, Sarıkamış Orman İşletme Müdürlüğü ile BESYO arasında yapılan protokolle okul yerleşkesindeki araziye 500 adet sarıçam ve huş fidanı dikileceğini belirtti.

Çelik, yapılan protokol çerçevesinde ilçe merkezi ve köylerindeki uygun sahaları ağaçlandıracaklarını söyledi.

Ağaçlandırmaya büyük önem verdiklerini belirten Çelik, "Okullar Hayat Olsun projesiyle ilk ve orta dereceli okullarımızın bahçelerini ağaçlandırıyoruz. Diğer yandan da yapılan protokollerle kurumlarımıza destek oluyoruz. Bugün burada yüksekokulumuzun yerleşkesindeki alanı ağaçlandırıyoruz. İmkanlarımız el verdikçe ağaçlandırma çalışmalarımız devam edecektir" dedi.

BESYO Müdürü Doç. Dr. Selami Yüksek de insanlara hayat veren, doğayı süsleyen ağaçlara, yeşile, herkesin önem vermesi gerektiğini belirterek, "Ormanı, ağacı ve yeşili korumayı genç nesillere aktarmamız lazım. Bu etkinliğe katılan, görev ve sorumluluğu bilen öğrencilerimize çok teşekkür ediyorum" diye konuştu.

Konuşmaların ardından, öğrencilerle BESYO ve Orman İşletme personeli fidanları dikti. - KARS

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Sarıkamış'ta Öğrenciler Fidan Dikti - Son Dakika


Advertisement