Saruhanlı İlçe Emniyet Müdürü Pınar Düzenlenen İftar Yemeği ile Veda Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Saruhanlı İlçe Emniyet Müdürü Pınar Düzenlenen İftar Yemeği ile Veda Etti

17.08.2012 11:00

Manisa İl Emniyet Müdürlüğü Koruma Şube Müdürlüğü'ne atanan Saruhanlı İlçe Emniyet Müdürü Engin Pınar, düzenlenen iftar yemeği ile ilçeye veda etti.

Manisa İl Emniyet Müdürlüğü Koruma Şube Müdürlüğü'ne atanan Saruhanlı İlçe Emniyet Müdürü Engin Pınar, düzenlenen iftar yemeği ile ilçeye veda etti.

Belediye Sosyal Tesislerinde düzenlenen iftar yemeğine Saruhanlı Kaymakamı Kadir Sertel Otcu, Garnizon Komutanı Üsteğmen İlyas Pekdemir, Belediye Başkanı Hüseyin Yaralı, Cumhuriyet Savcısı Ahmet Bülent Karaaslan, daire amirleri, belde belediye başkanları, belediye ve il genel meclisi üyeleri katıldı.

Kaymakam Otcu, yemekte yaptığı konuşmada, Engin Pınar'ın Saruhanlı'da 4 yıldır üstlendiği görevi özveriyle yürüttüğünü belirterek, kendisine yeni görevinde başarılar diledi.

Pınar da görevini daima en iyi şekilde yapma gayreti içinde olduğunu ifade ederek, gönül huzuru içinde Saruhanlı'daki görevini tamamladığını dile getirdi.

Kaymakam Otcu, etkinliğin sonunda Engin Pınar'a anı plaketi ve başarı belgesi verdi.

Muhabir: Muammer Kökçüoğlu

Yayıncı: Ufuk Kırabalı - MANİSA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Saruhanlı İlçe Emniyet Müdürü Pınar Düzenlenen İftar Yemeği ile Veda Etti - Son Dakika


Advertisement