Çayeli ilçesinde SBS'de 500 tam puan alan Çayeli Şahika İlköğretim Okulu 8. sınıf öğrencisi Şevval Aydın, altınla ödüllendirildi.
Şevval Aydın, Okul Müdürü İsmail Arabacı ile Çayeli Kaymakamı Abdullah Ayaz'ı makamında ziyaret etti.
Kaymakam Ayaz, "Öğrencimizi, bu başarıda emeği geçen ailesini, 8 yıllık öğrenim hayatında kendisine emek veren öğretmenlerini, okulunu ve dershanesini tebrik eder, bundan sonraki hayatında başarılar dilerim" dedi.
Konuşmanın ardından Ayaz, Şevval Aydın'a ödül olarak çeyrek altın verdi.
Muhabir: Ali Kemal Atik
Son Dakika › Yerel › Sbs'de Tam Puan Alan Öğrenciye Ödül - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.