Sedat Pekel: "2014 Yerel Seçimlerinde Ben de Başkan Adayıyım" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sedat Pekel: "2014 Yerel Seçimlerinde Ben de Başkan Adayıyım"

Sedat Pekel: "2014 Yerel Seçimlerinde Ben de Başkan Adayıyım"
26.07.2013 14:36

Bandırma Belediye Başkanı Sedat Pekel, 2014 yerel seçimleri için tekrar aday olacağını açıkladı.

Bandırma Belediye Başkanı Sedat Pekel, 2014 yerel seçimleri için tekrar aday olacağını açıkladı.

Balıkesir'in Bandırma ilçesinde CHP ilçe yönetim kurulu üyeleri, Belediye Başkanı Sedat Pekel'i makamında ziyaret etti. Yeni yönetim kurulunun ziyareti esnasında kendisinin de 2014 yılı Mart ayında gerçekleştirilecek olan yerel seçimlerde partisinden aday olduğunu açıkladı. Konuşmasında ülke olarak yerel seçim havasına girildiğini hatırlatan Pekel, kendisine sorulan adaylığı konusundaki soru üzerine "Ben de adayım" dedi.

Bandırma Belediyesi'nin AK Parti iktidarından alınarak hizmet çıtasının yükseltildiğini söyleyen Başkan Pekel, seçim sürecinin ilçe Bandırma için hayırlı geçmesini diledi. - BALIKESİR

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Sedat Pekel: '2014 Yerel Seçimlerinde Ben de Başkan Adayıyım' - Son Dakika


Advertisement