Şehitkamil Belediyesi'nden Eğitime Destek - Son Dakika
Son Dakika Logo

Şehitkamil Belediyesi'nden Eğitime Destek

28.02.2013 13:47

Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, yapımına başladıkları lise ve öğrenci yurdunun 1 yıl içinde hizmete gireceğini belirtti.

Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, yapımına başladıkları lise ve öğrenci yurdunun 1 yıl içinde hizmete gireceğini belirtti.

Belediyeden yapılan yazılı açıklamada, Başkan Fadıloğlu, Gazikent Mahallesi'ndeki inşaat alanında incelemelerde bulundu, çalışmalar hakkında bilgi aldı.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Fadıoğlu, okulun imam hatip lisesi olarak hizmet vereceğini, yurdun da 240 kapasiteli olacağını ifade etti.

Lisenin 33 derslikli olacağını belirten Fadıloğlu, şunları kaydetti:

"Şehitkamil Belediyesi olarak taahhüt ettiğimiz 33 derslikli iki okuldan birini Gazikent'e diğerini de Seyrantepe'de yapıyoruz. Gazikent Mahallesi'ndeki inşaatımız 1 yıl içinde tamamlanacak. İnşaat çalışmamız yaklaşık 1 ay önce başladı. Çalışmalar çok hızlı ilerliyor. İnşallah zamanında Milli Eğitim Müdürlüğü'ne teslim edeceğiz."

Muhabir: Adem Yılmaz

Yayıncı: Ahmet Caner Baysal - GAZİANTEP

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Şehitkamil Belediyesi'nden Eğitime Destek - Son Dakika


Advertisement