Kastamonu'nun Daday ilçesinde 18 Mart Çanakkale Şehitlerini Anma Haftası nedeniyle şehitlerin aziz ruhlarına ithaf edilmek üzere merkeze bağlı Kolukaraoğlu camiinde mevlit-i şerif okundu.
Çanakkale ruhunun genç nesillere aktarılması birlik ve beraberliğin nasıl ayakta durması gerektiği, aziz şehitlerimizin nasıl bu vatanı inşa ettikleri anlatıldı. Ardından okunan kuran-ı kerim ve mevlit ile program son buldu.
Son Dakika › Yerel › Şehitler Günü Nedeniyle Mevlit Okutuldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.