Düzceli 40 genç, Seyyah Bizim İller Projesi kapsamında İstanbul'a gitti.
Gençlik ve Spor Bakanlığınca hayata geçirilen proje kapsamında 40 kişiden oluşan grup, Gençlik Hizmetleri ve Spor Müdürlüğü önünden yolcu edildi.
İstanbul'da Topkapı, Ayasofya, Süleymaniye Cami gibi İstanbul'un tarihi mekanları gezecek olan gençler Boğaz turunun ardından Düzce'ye dönecek.
Düzceli gençler, projenin tüm gençler için bir fırsat olduğunu ve herkesin katılmasını istedi. - Düzce
Son Dakika › Yerel › 'Seyyahlar Bizim İller' Projesi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.