Silopi'de Gönül Elçileri Projesi kapsamında kermes düzenlendi.
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı'nca koruyucu aile sayısının artırılmasına yönelik yürütülen proje kapsamında ÇATOM binası bahçesinde kurulan kermese Silopi Kaymakamı Suat Demirci, İlçe Jandarma Komutanı Binbaşı Bekir Erdem, İlçe Emniyet Müdürü Zeki Sezer, İlçe Milli Eğitim Müdürü Şirin Arslan ve vatandaşlar katıldı.
Kermesin açılışını Kaymakam Demirci ve eşi Hediye Demirci yaptı.
Hediye Demirci, burada yaptığı konuşmada, "Gönül Elçileri Projesi" kapsamında ilçede birçok proje gerçekleştirdiklerini ifade ederek, "Bu faaliyetlerden biri de açtığımız kermestir. Bu kermeste tüm ilçe halkının emeği var. Kermesten elde edilecek gelir ilçedeki dezavantajlı gruplar yararına kullanılacaktır" dedi. - ŞIRNAK
Son Dakika › Yerel › Silopi'de 'Gönül Elçileri Projesi' Kapsamında Kermes - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.