Silopi Belediyesi, altyapı çalışmaları kapsamında 352 metre kanalizasyon hattı döşedi.
Belediye Başkan Yardımcısı Selahattin Atız, yaptığı açıklamada, ilçenin yüzde 90'ının da kanalizasyon ve altyapı çalışmalarının bittiğini söyledi.
Amaçlarının, yaşanabilir, hizmetin ve çalışmanın yapıldığı bir yerleşim yeri yaratmak olduğunu belirten Atız, "Kendi imkanlarımız dahilinde halkın bizlere olan desteği ile çalışmalarımızı şekillendiriyoruz. Önümüze koyduğumuz ciddi çalışmalar var. Özellikle kanalizasyon sorununu tamamen bitireceğiz. Biten kanalizasyon çalışmalarından sonra, parke taşı gibi çalışmalar yapacağız" dedi.
- ŞIRNAK
Son Dakika › Yerel › Silopi'de Kanalizasyon Çalışması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.