Silopili Öğrencilerden Tiyatro Gösterimi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Silopili Öğrencilerden Tiyatro Gösterimi

01.03.2012 11:00

Silopi Koç İlköğretim Okulu öğrencileri tiyatro oyunu sergiledi.

Silopi Koç İlköğretim Okulu öğrencileri tiyatro oyunu sergiledi.

Okulun konferans salonunda Türkçe öğretmeni Nesime Türkyılmaz tarafından hazırlanan ve öğrencilerin rol aldığı "Gülsüm'ün Kısmeti" adlı tiyatro oyunu büyük beğeni topladı.

Okul müdürü Nurettin Kaden tiyatro oyunun ardından yaptığı konuşmada yaşam kalitesinin yükseltilmesinin, eğitim kalitesinin yükseltilmesi ile mümkün olabileceğini söyledi.

Bu konuda eğitimcilere büyük görev düştüğünü ifade eden Kaden, "Toplumun hayat standardının yükselmesi, ancak eğitim kalitesinin yükselmesi ile mümkün olabilecektir. Bu nedenle hepimize büyük görevler düşmektedir. Öğrencilerimizin hazırlamış olduğu etkinlikleri büyük beğeni ile izledik. Bu oyunda emeği geçen herkese teşekkür ediyorum" dedi.

Daha sonra müzik öğretmeni İsmail Serdar Çiğdem yönetimindeki okul korusu okul marşını seslendirdi.

- ŞIRNAK

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Silopili Öğrencilerden Tiyatro Gösterimi - Son Dakika


Advertisement