Simav Belediyesinin geçen yıl kadrosuna kattığı 6 itfaiye eri, asil memurluğa geçmelerinin ardından yemin etti.
Belediye Başkanı Kasım Karahan, makamında gerçekleşen törende yaptığı konuşmada, bir yıl süresince performanslarını izledikleri itfaiye erlerinin asaletini onayladıklarını söyledi.
Yemin edip asil olarak göreve başlayan itfaiye erlerine güvendiklerini belirten Karahan, "Belediyemize ve halkımıza bundan sonra da en iyi şekilde hizmet etmeye devam edeceğinize yürekten inanıyoruz" dedi.
Daha sonra, Türk bayrağı üzerine ellerini koyarak ant içen itfaiye erleri, belediyenin kadrolu işçileri oldu.
- KÜTAHYA
Son Dakika › Yerel › Simav'da İtfaiye Erleri Yemin Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.