(SİNOP) - Sinop'un Boyabat ilçesine bağlı Hamzalı köyünde otluk alanda çıkan yangın söndürüldü.
Yangın, öğle saatlerinde Boyabat ilçesine bağlı Hamzalı Köyü Karaçomak Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, otluk alanda başlayan yangını gören vatandaşlar durumu itfaiye ekiplerine bildirdi. İhbar üzerine kısa sürede olay yerine gelen Boyabat Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri, alevlere müdahale etti.
Yangın, ekiplerin çalışmasıyla büyümeden kontrol altına alınarak söndürüldü.
Son Dakika › Yerel › Sinop'ta Otluk Alanda Yangın Söndürüldü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.