Sivas'ta bir grup kadın, belediyenin düzenlediği programla Sıcak Çermik Kaplıcalarını gezdi.
Sivas Belediye Başkanı Doğan Ürgüp, yaptığı yazılı açıklamada, Sıcak Çermik'in herkesin ortak değeri olduğunu belirtti. Kaplıcada yapılan değişikleri yerinde göstermek ve fikir alışverişinde bulunmak amacıyla kadınlara yönelik gezi düzenlediklerini ifade eden Ürgüp, "Sıcak Çermik, kendinden sonraki yapılacak yatırımlar için öncü görevindedir. 63 mahallede bulunan bayanlarımızı, Sıcak Çermik Kaplıcalarındaki değişiklikleri yakından görmeleri ve konaklamaları için davet ettik. Bizleri kırmayarak davetimize icap ettiler. Katılan tüm hanımlarımıza teşekkür ediyorum" ifadelerini kullandı.
Açıklamada, Sıcak Çermik'te yeni yapılan otelleri, havuzları, Türk hamamını, sauna merkezi inşaatıyla, çevre düzenlemesi tamamlanan piknik ve mesire alanlarını gezen kadınların, çermikte yapılan çalışmalardan dolayı Ürgüp'e teşekkür ettiği belirtildi.
Muhabir: Merve Topuz/ Tuba Karahan
Yayıncı: Ahmet Ekici - SİVAS
Son Dakika › Yerel › Sivas'ta Bir Grup Kadın, Sıcak Çermik Kaplıcalarını Gezdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.