Siverek'te, zabıta ekiplerince yapılan denetimlerde ele geçirilen 3 ton bozuk gıda maddesi imha edildi.
Ramazan ayı dolayısıyla gıda satışı yapan iş yerlerinde yaptıkları denetimlerde, son kullanma tarihi geçmiş veya bozulmuş gıda maddeleri bulundu. Söz konusu maddelerin ilçe çöplüğünde imha edildi.
Siverek Zabıta Müdürü Abdurahman Gümüştaş, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, vatandaşların gıda maddelerini satın alırken bazı konulara dikkat etmesi gerektiğini söyledi.
Özelikle ürünlerin raf ömrüne dikkat etmek gerektiğini aktaran Gümüştaş, bu konuda iş yeri sahiplerinin de duyarlı olması gerektiğini kaydetti.
Muhabir: Şükrü Dolaş/ Rauf Maltaş
Yayıncı: Mehmet Güldaş - ŞANLIURFA
Son Dakika › Yerel › Siverek'te 3 Ton Bozuk Gıda Maddesi İmha Edildi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.