Siverek'te 3 Ton Bozuk Gıda Maddesi İmha Edildi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Siverek'te 3 Ton Bozuk Gıda Maddesi İmha Edildi

08.08.2012 17:40

Siverek'te, zabıta ekiplerince yapılan denetimlerde ele geçirilen 3 ton bozuk gıda maddesi imha edildi.

Siverek'te, zabıta ekiplerince yapılan denetimlerde ele geçirilen 3 ton bozuk gıda maddesi imha edildi.

Ramazan ayı dolayısıyla gıda satışı yapan iş yerlerinde yaptıkları denetimlerde, son kullanma tarihi geçmiş veya bozulmuş gıda maddeleri bulundu. Söz konusu maddelerin ilçe çöplüğünde imha edildi.

Siverek Zabıta Müdürü Abdurahman Gümüştaş, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, vatandaşların gıda maddelerini satın alırken bazı konulara dikkat etmesi gerektiğini söyledi.

Özelikle ürünlerin raf ömrüne dikkat etmek gerektiğini aktaran Gümüştaş, bu konuda iş yeri sahiplerinin de duyarlı olması gerektiğini kaydetti.

Muhabir: Şükrü Dolaş/ Rauf Maltaş

Yayıncı: Mehmet Güldaş - ŞANLIURFA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Siverek'te 3 Ton Bozuk Gıda Maddesi İmha Edildi - Son Dakika


Advertisement