Sözleşmeli Personelin Kadroya Alınması - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sözleşmeli Personelin Kadroya Alınması

Sözleşmeli Personelin Kadroya Alınması
06.11.2012 16:27  Güncelleme: 16:31

Safranbolu Belediye Başkanı Aksoy, Başbakan Erdoğan'ın kamuda sözleşmeli statüde çalışan personelin kadrolu statüye geçirilmesine yönelik açıklamalarını değerlendirdi.

Safranbolu Belediye Başkanı Necdet Aksoy, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın kamuda sözleşmeli statüde çalışan personelin kadrolu statüye geçirilmesine yönelik açıklamalarıyla ilgili, "Sözleşmeli statüde çalışan personelin kadrolu statüye geçmesiyle daha çok verim alınacağına inanıyorum" dedi.

Aksoy, AA muhabirine yaptığı açıklamada, belediyelerinde 18 sözleşmeli çalışanın olduğunu belirterek, bunların belediyenin bel kemiğini oluşturan teknik elemanlardan oluştuğunu söyledi.

Sözleşmeli statüde çalışan personelin kadroya alınmasından son derece memnun olacağını ifade eden Aksoy, "Çok yerinde ve olumlu bir karar. Sözleşmeli personellerimiz genelde teknik işlerle uğraşanlar. Bu personellerin daha önce iş ve gelecek endişesi vardı. Bu nedenle verimli olamıyorlardı. Şimdi bu endişeleri giderilmiş olacak. Sözleşmeli statüde çalışan personelin kadrolu statüye geçmesiyle daha çok verim alınacağına inanıyorum. Tüm sözleşmeli çalışanlarımıza şimdiden hayırlı olsun" diye kaydetti.

Muhabir: Ahmet Özler

Yayıncı: Sinan Özmüş - KARABÜK

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Sözleşmeli Personelin Kadroya Alınması - Son Dakika


Advertisement