Gaziantepspor, Spor Toto Kupası'nın son haftasında evinde oynayacağı Kayserispor maçının hazırlıklarına başladı.
Kulüpten yapılan açıklamaya göre, Celal Doğan Tesisleri'nde yardımcı antrenör Hasan Özer nezaretinde gerçekleştirilen antrenman, ısınma koşusu ve egzersizle başladı.
Antrenmanın ana bölümünde Gençlerbirliği karşılaşmasında ilk 11'de görev alan oyuncular, maç ertesi programlarını sahada yenileme çalışması yaparak tamamladı.
Kırmızı-siyahlılar, antrenmanı egzersizlerle tamamladı.
- GAZİANTEP
Son Dakika › Yerel › Spor Toto Kupası - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.