Gaziantepspor, Spor Toto Kupası (B) Grubu'nun son haftasında sahasında oynayacağı Kayserispor maçının hazırlıklarını tamamladı.
Kulüpten yapılan açıklamaya göre, Celal Doğan Tesisleri'nde teknik direktör Hikmet Karaman yönetiminde gerçekleştirilen antrenman ısınma koşusuyla başladı.
Kırmızı-siyahlılar, antrenmanın ana bölümünde taktik ve duran top çalışması gerçekleştirdi.
- GAZİANTEP
Son Dakika › Yerel › Spor Toto Kupası - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.