Su Zannettiği Akü Asidini İçti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Su Zannettiği Akü Asidini İçti

10.12.2015 15:54

Kütahya'nın Gediz ilçesinde, su zannettiği akü asidini içen kişi, tedavi altına alındı.

Kütahya'nın Gediz ilçesinde, su zannettiği akü asidini içen kişi, tedavi altına alındı.

Alınan bilgiye göre, Eski Gediz beldesinde faaliyet gösteren bir tamirhaneye ziyaret için gelen 89 yaşındaki A.D, işyeri sahibinin olmadığı sırada şişe içerisindeki akü asidini su zannederek içti.

İşyeri sahibi yaşlı adamın fenalaştığını görmesi üzerine olay yerine 112 Acil Servis ekipleri çağrıldı. Ambulansla Gediz Devlet Hastanesine kaldırılan yaşlı adam, sağlık durumunun ciddiyetini koruması üzerine Dumlupınar Üniversitesi Evliya Çelebi Eğitim ve Araştırma Hastanesine sevk edildi.

Hastanede tedavi altına alınan A.D'nin sağlık durumunun ciddi olduğu bildirildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Su Zannettiği Akü Asidini İçti - Son Dakika


Advertisement