(GAZİANTEP)- Türkiye'de çeşitli şehirlerde yaşayan Suriyeliler Beşar Esad iktidarının düşüşünü kutlamaya başladı. Gaziantep'te yaşayan Suriyeliler de sabahın erken saatlerinde sevinç gösterilerinde bulundu.
Gaziantep'te yaşayan Suriyeliler, sabahın erken saatlerinde başlayarak Beşar Esad iktidarının düşüşünü kutlamaya başladı. Recep Tayip Erdoğan Parkı etrafında yoğunlaşan gösterilerde emniyet güçleri önlem aldı.
Son Dakika › Yerel › Suriyeliler Esad'ın Düşüşünü Kutluyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.