Uşak Tabip Odası Başkanı Sevgi Sağlam '14 Mart Tıp Bayramı' nedeniyle yaptığı açıklamada, hekimlere yönelik şiddetin son dönemlerde arttığını ifade etti.
Son dönemlerde hekimlere yönelik şiddet olaylarının arttığını ve meclisin bu konuda gerekli yasal düzenlemeleri yapmasını istediklerini söyleyen Tabip Odası Başkanı Sevgi Sağlam, "Hekimler arasında yapılan anketler ve gözlemler gelecekten umut taşıyanların yüzde 10 olduğunu göstermektedir. Bu rakam durumun vahametini bütün çıplaklığıyla ifade etmektedir" dedi.
Hekimlik
kutsal bir görev olduğunu da ifade eden Sevgi Sağlam mesajında şunları söyledi; "Tıp mesleği en yetenekli, çalışkan ve kendini adamış öğrenciler için çekiciliğini korumaya devam etmektedir. Çünkü dünyadaki en değerli varlık, alınan her sağlıklı nefestir. Bugün için tek bir talebimiz vardır: Türkiye Büyük Millet Meclisi'nin sağlık alanındaki şiddeti, nedenlerini açıklıkla araştırmak üzere bir inceleme başlatmasıdır. Hekimlerin can güvenliğinin yasal düzenlemelerle sağlanmasını istiyoruz. İnsan hayatı değerini koruduğu sürece hekimlik mesleği de değerini en üst seviyede koruyacaktır.Bu duygu ve düşüncelerle, halkımızın sağlığının korunmasında, her türlü bakım ve tedavilerini fedakarlık yaparak ve özverili çalışmalarıyla sağlayan
tüm sağlık çalışanlarının Tıp Bayramını kutlarım" - UŞAK
Son Dakika › Yerel › Tabip Odası Başkanı Sevgi Sağlam'ın 14 Mart Tıp Bayramı Mesajı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.