Taner Özsoy, Kartallı Müzikseverler ile Buluştu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Taner Özsoy, Kartallı Müzikseverler ile Buluştu

Taner Özsoy, Kartallı Müzikseverler ile Buluştu
14.01.2023 12:34  Güncelleme: 12:38

Kartal Belediyesi, Ocak ayı kültür-sanat programı kapsamında Türk Halk Müziği sanatçısı Taner Özsoy’un, ‘Memleket Türküleriyle Yeni Yıla Merhaba’ adlı konserine ev sahipliği yaptı. Geceye, Kartallı müzikseverlerin ilgisi yoğun oldu.

Kartal Belediyesi, Ocak ayı kültür-sanat programı kapsamında Türk Halk Müziği sanatçısı Taner Özsoy'un, 'Memleket Türküleriyle Yeni Yıla Merhaba' adlı konserine ev sahipliği yaptı. Geceye, Kartallı müzikseverlerin ilgisi yoğun oldu.

Soğanlık Kültür Merkezi'nde gerçekleşen geceye, çok sayıda müziksever katıldı. Gecede, Türk Halk Müziği sanatçısı Taner Özsoy, yaklaşık 2 saat sahnede kalarak sevilen şarkılarını seslendirdi. Kartallı müzikseverler, sanatçı tarafından seslendirilen şarkılara eşlik ederek, keyif dolu anlar yaşadı.

ÖZSOY'DAN BAŞKAN GÖKHAN YÜKSEL'E TEŞEKKÜR

Gecenin sonunda konuşma yapan Taner Özsoy, kendisini yalnız bırakmayan tüm Kartallılar'a ve Kartal Belediye Başkanı Gökhan Yüksel'e teşekkür ederek, "Bu gece türkülerimizi birlikte seslendirdiğimiz bir konser yaşadık. Kartallılar ile birbirimizi çok özlemişiz. Sanata ve sanatçıya katkılarından dolayı en başta sizlere ve Kartal Belediye Başkanı Gökhan Yüksel'e teşekkürlerimi sunuyorum. 2023'ün tüm insanlık için; barış, huzur ve sağlık getirmesini temenni ediyorum" dedi.

Kaynak: ANKA

Son Dakika Yerel Taner Özsoy, Kartallı Müzikseverler ile Buluştu - Son Dakika


Advertisement