Kayseri'de tarım ilacı içen bir kişi zehirlendi.
Edinilen bilgiye göre, Melikgazi ilçesine bağlı Gesi Güney Mahallesinde, R.E.Ç.'nin evin bahçesinde oynadığı sırada tarım ilacından içtiği ve zehirlendiği öğrenildi.
İlk olarak Kayseri Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılan R.E.Ç.'nin daha sonra Erkilet Çocuk Hastanesi'ne sevk edildiği ve yapılan tedavisinin ardından taburcu edildiği kaydedildi.
Yetkililer, olayla ilgili olarak soruşturmanın başlatıldığını bildirdi. - KAYSERİ
Son Dakika › Yerel › Tarım İlacı İçen Bir Kişi Zehirlendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.