Tekerlekli Sandalye Basketbol 1. Ligi'nde mücadele eden Ordu Belediyesi, Pendik Belediyes'ni 71-62 mağlup etti.
Atatürk Spor Salonu'nda oynanan maçın birinci periyot 14-14 berabere tamamlandı.
İkinci periyota iyi başlayan ev sahibi takım maçın ilk yarısını 28-25 önde bitirdi.
Maçın üçüncü periyotunda da istediği oyunu sahaya yansıtmayı başaran Ordu Belediyesi, bu periyotu da üst üste bulduğu sayılarla 46-43 üstün tamamladı.
Son periyota da rakibine karşı üstün oyununu sürdüren Karadeniz temsilcisi maçtan 71-62 galip ayrıldı.
Maçın ardından AA muhabirine açıklama yapan Ordu Belediyesi Antrenörü Cem Aslan, ligin tamamlanmasına 2 hafta kala Süper Lig'i büyük ölçüde garantilediklerini söyledi. - ORDU
Son Dakika › Yerel › Tekerlekli Sandalye Basketbol 1. Ligi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.