Başbakan Ahmet Davutoğlu, Tekirdağ'ın düşman işgalinden kurtuluşunun 93. yıl dönümünü kutladı.
Başbakanlık Basın Merkezi'nden yapılan açıklamada, Davutoğlu'nun yıl dönümü dolayısıyla Tekirdağ Valisi Enver Salihoğlu'na bir kutlama mesajı gönderdiği belirtildi.
Son Dakika › Yerel › Davutoğlu, Tekirdağ'ın Düşmandan Kurtuluş Yıl Dönümünü Kutladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.