Teog'da Başarılı Öğrencileri Evde Ziyaret Ettiler - Son Dakika
Son Dakika Logo

Teog'da Başarılı Öğrencileri Evde Ziyaret Ettiler

24.07.2014 17:43

Pazarcık İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Çilo, Temel Eğitimden, Ortaöğretime Geçiş (TEOG) sınavında başarı olan öğrencileri evlerinde ziyaret etti.

Pazarcık İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Çilo, Temel Eğitimden, Ortaöğretime Geçiş (TEOG) sınavında başarı olan öğrencileri evlerinde ziyaret etti.

Çilo, yaptığı açıklama, ilçe genelinde TEOG sınavında ilk on öğrenciden üçünün Sakarkaya İlköğretim okulundan olduğunu ve bu başarılarından dolayı öğrenci ve velileri tebrik etmek için evlerine ziyarete geldiklerini kaydetti.

Ziyaretlerin öğrencilerin başarısını da etkileyeceğini dile getiren Çile, şunları kaydetti: "İlçemizde eğitimin çıtasını yükseltmek, başarıyı kutlamak ve başarısızlığın temelinde yatan olumsuzlukları gidermek için çalışacağız. İlk defa böyle bir ziyaret gerçekleştirdik ve devam da gelecek" dedi.

Çocukları ziyaret edilen veliler ise öğrencilerin özgüveninin arttığını, ziyaretlerin öğrencilerinin faydasının fazla olduğunu bildirdi. - Kahramanmaraş

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Teog'da Başarılı Öğrencileri Evde Ziyaret Ettiler - Son Dakika


Advertisement