Eskişehir Tepebaşı Belediye Başkanı Ahmet Ataç, 'Kadir Gecesi' münasebetiyle bir mesaj yayımladı.
Ataç mesajında, barış, sevgi ve adaletin yol göstericisi güzel dinimizin kutsal kitabının mübarek Kadir Gecesi'nde insanlığa hediye edildiğini belirterek, "Ülkemizin içinde bulunduğu tüm sıkıntıları geride bırakarak, birlik ve beraberlik içinde aydınlık günlere hep birlikte ulaşma dileğiyle, vatandaşlarımızın Mübarek Kadir Gecesi'ni kutlar, ülkemize, tüm insanlığa hayırlı olmasını dilerim" ifadelerini kullandı. - ESKİŞEHİR
Son Dakika › Yerel › Tepebaşı Belediye Başkanı Ataç'ın Kadir Gecesi Mesajı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.