Teravih Sonrası Soğuk Su İkramı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Teravih Sonrası Soğuk Su İkramı

Teravih Sonrası Soğuk Su İkramı
15.06.2016 15:59

Batmanın Sason ilçesinde, belediye görevlileri teravih namazı sonrası vatandaşlara soğuk su ikramında bulunuyor.

Sason'da soğuk ikram

Sason Belediyesi tarafından ilçede teravih namazları sonrası cami önlerinde soğuk içecek ikramları yapılıyor.

Ramazan ayında geleneksel hale gelen soğuk içecek ikramı bu yılda sürdü. Belediye görevlileri, cami önlerinde kurdukları seyyar soğutucu dolaplarla teravih namazı çıkışında vatandaşlara soğuk su, ayran ve çeşitli içecekler sunuyorlar.

Vatandaşlar bu ikramlardan dolayı belediye görevlilerine teşekkür ederek, bu anlamlı etkinliğin devamını dilediler.

Öte yandan Belediye yöneticileri, geleneksel hale gelen soğuk içecek ikramlarının Ramazanın son gününe kadar devam edeceğini belirttiler.

Kaynak: Temsilci

Son Dakika Yerel Teravih Sonrası Soğuk Su İkramı - Son Dakika


Advertisement